Elektriseadmed ja kaablid

Elektrimootorid

Elektriline mootor — elektrimasin (elektromehaaniline muundur), milles elektrienergia muundatakse mehaaniliseks energiaks, samas tekkib kõrvalnähtusena soojust.

Iga elektrimasina töö põhineb elektromagnetilise induktsiooni põhimõttel. Elektrimasin koosneb liikumatust osast — statorist (asünkroonsed ja sünkroonsed vahelduvvoolumasinad) või induktorist (püsivoolumasinad) ja liikuvast osast — rotorist (asünkroonsed ja sünkroonsed vahelduvvoolumasinad) või ankrist (püsivoolumasinad). Madalpinge püsivoolumootorites kasutatakse induktorina sageli alalismagneteid.

Rotor võib olla:

  • Lühistunud
  • Faasiline (mähisega) — kasutatakse seal, kus on vajalik käivitusvoo vähendamine ja asünkroonse elektrimootori pöörlemissageduse reguleerimine.

Pakume kõiki tüüpe elektrimootoreid.

Elektromagnetilised trummelseparaatorid

Elektromagnetilised trummelseparaatorid on mõeldud raskeseente regeneratsiooniks magnetiitpõhise raskusmaterjaliga. Need on kasutusel raskusmaterjalide töötlemise kompleksides, mis on seotud söe rikastamise ja lubjakivipindade ettevõtetega.

Elektriisolatsioonid

Isolaator — vahend, mis isolatsiooniks (eraldiseks, eraldamiseks, piiramiseks) midagi ülejäänud keskkonnast.

Portselanist kõrgepingelis isolatsioonid (toetavad kuni 35 kV, toetavad-varsid kuni 110 kV, toetavad-pulkadeni kuni 35 kV, läbivad kuni 27 kV ja 31500 A); läbivad transformeritasandusteks kuni 35 kV; riputatavad, pulkadeni 10, 20 kV; kattekiht kuni 500 kV, raudteede kontaktvõrgu jaoks.

Madala pingega isolatsioonid: portselanist ja spetsiaalsetest keraamikatest (steatiit, KL-5), torukujuliste elektriliste kütteseadmete isolatsioonid, isolatsioonid, portselanist torud jne. Saadaval nii laos kui ka tellimisel.

Kompleksed alajaamad

Transformerite alajaam — elektripaigaldus, mis on mõeldud vahelduvvooluvõrgus pinge vastuvõtmiseks, muutmiseks (tõstmiseks või langetamiseks) ja elektrienergia jaotamiseks maapiirkondade, asulate, linnade ja tööstuslike objektide tarbijate elektrivarustussüsteemides. See koosneb võimsatest transformatoritest, jaotusjaamast (RU), automaatse juhtimise ja kaitse seadmest ning abiehitustest.

Täitmise tüübi järgi jagunevad komplekssed transformatsioonialajaamad (KTP):

  • Betoonkorpuses
  • “Sandwich” paneelides
  • Metallkorpuses

Teenindamise tüübi järgi jaamad:

  • Koridoriga
  • Ilma koridorita

RUVN tüübi järgi :

  • Lõppjaamad
  • Läbivad jaamad

Lõikumispunktid

Lõikumisjaam — eraldi raudtee punkt, kus kohtuvad sektsioonid, millel on erinevad elektrifitseerimissemed. Sektsioonide elektrifitseerimine võib erineda pinge ja voolu tüübi (alalisvool ja vahelduvvool või vahelduvvool erineva sagedusega) järgi.

Erinevate voolutüüpidega elektrifitseeritud sektsioonide ühendamine toimub kontaktvõrgu sektsioneerimise ja vastava sektsiooni lülitamisega voolusüsteemi, sõltuvalt määratud elektrirongi marsruudist.

Vaakumlüliti

Vaakumlüliti — kõrgepinge lülitusseade, kus vaakum toimib elektrikaare kustutamise keskkonnana. Vaakumlüliti on mõeldud elektrivoolu (nimivoolu ja lühise voolu) lülitamiseks — sisse- ja väljalülitamiseks elektripaigaldistes.

Vaktsioonipüüdjate tüübid:

  • Vaktsioonipüüdjad kuni 35 kV;
  • Vaktsioonipüüdjad üle 35 kV;
  • Koormuse vaktsioonipüüdjad — kaasaegne asendus auto-gaasiliste koormuse lülitajate jaoks;
  • Vaktsioonikontaktorid kuni ja üle 1000 V.

    Kontaktliinid, emailitud juhtmed ja muud kaablid

    Kontaktvõrk — tehniline ehitus elektrifitseeritud raudteede ja teiste transpordivahendite (metroo, tramm, trollibuss, funikulier) jaoks, mis teenindab elektrienergia edastamist tõmbepaikadest elektroonilistele liikuvustele.

    Kontaktvõrgu põhielemendid on:

    • Toed ja toestusstruktuurid
    • Kontaktpulgad
    • Varustus ja spetsiaalsed osad
    • Kontakt-, toite- ja tugevdamisjuhtmed, mis on ühendatud elektrivõrguga.